Verbeter jouw verkoopprocessen
Sluit meer deals en verkort jouw verkoopcyclus met MailHop
*Geen creditcard of iDeal nodig. 14 dagen proefversie.
Geautomatiseerde stromen & best practices voor verkoop teams
Ontvang kant-en-klare recepten om jouw verkoopcyclus te verkorten en meer deals te sluiten.

1. Beoordelingssysteem

2. Creatie van deals

3. Pijplijn automatisering

4. Automatische Opvolging

5. Notificaties

6. Geautomatiseerde taken
1. Beoordelingssysteem
Identificeer jouw beste kansen met flexibele, multidimensionale scores. Score op interacties met campagnes, persona fit, productinteresse, website-activiteit, aangepaste evenementen en meer. Creëer scores voor product-fit en mate van betrokkenheid zodat jouw team gefocust kan blijven op hun beste leads.
2. Creatie van deals
Begin een verkoopproces door het genereren en toewijzen van deals te activeren als reactie op specifiek gedrag dat aangeeft dat u interesse hebt, zoals aangepaste evenementen die je hebt ingesteld, het surfgedrag van websites, specifieke klikken op links in campagnes en meer.
3. Pijplijn automatisering
Automatiseer routineactiviteiten zoals het maken en toewijzen van deals, het wijzigen van pijplijn stadia en het bijwerken van kaarten. Gebruik meer dan 20 triggers en 37 geautomatiseerde acties en voorwaarden om gestroomlijnde processen te creëren die kaarten up-to-date houden zonder tijd en aandacht van jouw team, zodat zij gefocust kunnen blijven op het realiseren van deals.
4. Automatische opvolging
Stuur e-mails die potentiële klanten uitnodigen om een oproep of demo te plannen wanneer ze interesse aangeven door belangrijke evenementen uit te voeren, zoals het herhaaldelijk bekijken van jouw prijsinformatie of het bekijken van een demovideo. Wanneer een afspraak is geboekt, maak je automatisch een deal-kaart om activiteiten in verband met de deal vast te leggen.
5. Notificaties
Breng de verkoopmedewerker die is toegewezen aan een deal op de hoogte wanneer er belangrijke gebeurtenissen plaatsvinden, zodat deze contact kunnen leggen wanneer een gesprek de meeste impact heeft. Laat hen weten wanneer een prospect op specifieke pagina's van jouw website surft, wanneer ze zich aanmelden bij jouw app, wanneer een formulier wordt ingediend en meer.
6. Geautomatiseerde taken
Zorg dat deals vooruitgaan en zorg dat het balletje blijft rollen door automatisch taken aan uw teamleden toe te wijzen. Maak taken wanneer een deal naar een nieuwe fase wordt verplaatst, wanneer een contact dat aan een deal is gekoppeld, gedrag vertoont zoals lezen of reageren op een e-mail, of nadat een periode is verstreken sinds een gedrag.
Stroomlijn processen met automatisering
Bespaar tijd door routinematige, tijdrovende gegevens te automatiseren, zoals kaart-beheer, pijplijn bewegingen en taaktoewijzingen. Jouw team heeft altijd up-to-date informatie en weet altijd wat hun volgende actie is.


Perfecte afstemming tussen marketing en verkoop
Wanneer jouw marketing- en verkoopprocessen worden aangestuurd door hetzelfde platform, worden alle gegevens gedeeld en kunnen processen worden verbeterd omdat ze elkaar beïnvloeden. Naarmate de verkoop meer te weten komt over de interesses van een prospect, kunnen ze beginnen met gerichte marketing follow-up. Omdat jouw marketingautomatisering kwaliteitsleads identificeert, kunnen ze onmiddellijk worden toegewezen aan een verkoopteam voor persoonlijk bereik.
Eenvoudig in gebruik te nemen
De CRM is een intuïtieve, probleemloze tool, zodat jij en je team zich kunnen concentreren op het sluiten van deals. Uw bedrijf kan met minimale training up-and-running zijn en is opgezet vanwege de bekende Kanban-stijl en gestroomlijnde interface.


Balanceer menselijk contact en automatisering
Geavanceerde automatiseringsstromen stellen je in staat om de efficiëntie van automatisering in balans te brengen met de effectiviteit van één-op-één communicatie. Vertrouw op automatisering om warme leads te identificeren en breng vervolgens een mens op het perfecte moment in het gesprek.
Raak betrokken op het perfecte moment
Met de tool MailHop die jouw website, app en campagnes controleert, wordt jouw verkoopteam op de hoogte gebracht wanneer er belangrijke gebeurtenissen plaatsvinden, zodat ze direct contact kunnen opnemen en problemen kunnen aanpakken zodra ze zich voordoen.


Gebouwd voor het samenwerken met een team
Alle relevante informatie over een deal wordt samengebracht en georganiseerd in plaats van verspreid in de inbox van uw team. Bespreek de activiteit van een deal intern. Voeg collega's toe in het gesprek door ze te taggen.
De functies die verkoopteams nodig hebben

Pijplijn toestemmingen
Bepaal wie welke pijplijnen kan zien.

Chrome Extensie
Werk in elke tool die je wilt en beheer MailHop vanaf hetzelfde scherm.

Lead & contact beoordeling
Identificeer en prioriteer jouw beste leads.

Geautomatiseerde taakcreatie
Maak taken op basis van klikken, weergaven en honderden andere voorwaarden.

Informeer teamleden
Houd jouw team up-to-date en bij de les met e-mailherinneringen en -meldingen.

Multi-contact deals
Wijs een primair contact toe en voeg onbeperkt secundaire contacten toe.

Aanpasbare Pijplijn
Pas de stadia van jouw pijplijn aan om aan de behoeften van jouw organisatie te voldoen.

Geautomatiseerde deal creatie
Maak een nieuwe deal-kaart en wijs het toe aan een teamlid terwijl je leads kwalificeert.

Visuele pijplijn
Bekijk snel de status van jouw deals en evalueer de gezondheid van jouw pijplijn.

Samenwerken & bespreken
Tag je teamleden om ze in een gesprek mee te nemen om veranderingen te bespreken.

Geautomatiseerde pijplijnen
Gebruik automatisering om uw pijplijn up-to-date te houden en het bijhouden van kaarten te verminderen.

Site & Event Tracking
Weet wat jouw deal-contact op jouw site en in jouw app doet.
Klaar om jouw verkoopprocessen te verbeteren met e-mail marketing software?
✓ Nederlandstalige support ✓ Maandelijks Opzegbaar ✓ Veilig Betalen Met iDeal of CreditCard ✓ 14 Dagen Gratis Proberen
*Geen creditcard of iDeal nodig. 14 dagen proefversie.