Blijf georganiseerd, verminder klachten en maak je klanten gelukkig.
Waarom MailHop de ideale tool is voor jouw klanten service succes team
*Geen creditcard of iDeal nodig. 14 dagen proefversie.
Geautomatiseerde stromen & best practices voor klanten service succes teams
Ontvang kant-en-klare recepten om klanten te verwelkomen, volg hun status en houd jouw team georganiseerd

1. Beoordelingssysteem

2. Betrokkenheidslabels

3. Notificaties

4. Onboarding

5. Geautomatiseerde taken

6. Benaderen voor verlengen
1. Beoordelingssysteem
Creëer een beoordelingssysteem dat rekening houdt met een breed scala aan factoren van klanten. Aangepaste gedragsgebeurtenissen instellen met behulp van onze krachtige event tracking. Inloggen, betrokkenheid bij uw app en het gebruik van specifieke functies kunnen allemaal worden gebruikt om een dynamische beoordeling te creëren. Stel punten in om te vervallen, zodat je altijd een actueel beeld hebt van jouw klantenbestand.
2. Betrokkenheidslabels
Tag klanten als 'Onlangs actief', 'Actief', 'Uitgeschakeld' en 'Inactief' op basis van hoe recent ze zich bezighouden met uw website, app en campagnes. Prioriteit toekennen aan middelen om zich te concentreren op klant segmenten op belangrijke momenten, bijvoorbeeld voordat ze opnieuw worden gefactureerd of nadat ze ondersteuningskaarten hebben ingediend.
3. Notificaties
Help uw team op de hoogte te blijven van hun klanten met e-mail meldingen. Breng een klanten service succes vertegenwoordiger op de hoogte als zijn klant gevaar loopt. Trigger meldingen over inactiviteit, mislukte betalingen, aankomende verlengingen of verlopen, en meer.
4. Geautomatiseerde onboarding
Stuur een reeks nuttige e-mails en site berichten naar nieuwe gebruikers. Personaliseer deze geautomatiseerde follow-up om gerichte tips en advies te sturen op basis van de persona en doelen van de gebruiker.
5. Geautomatiseerde taken
Maak en wijs taken toe wanneer een klant van fase verandert, wanneer zijn beoordeling verandert, wanneer hij aangepaste afspraken maakt en meer. Stuur herinneringen naar jouw team om hen te helpen op de hoogte te blijven van hun werklast en te voorkomen dat er problemen ontstaan.
6. Benaderen voor verlengen
Help jouw team voor te blijven op het plannen en contractverlengingen met geautomatiseerde stromen die worden geactiveerd door datumvelden in klanten records. Taken toewijzen en herinneringsmeldingen verzenden 30 dagen en 7 dagen voordat je opnieuw factureert.
Mis nooit meer iets met ons simpele CRM
De MailHop CRM is een gestroomlijnde, visuele tool om klanten door de stadia van uw onboarding- en succesprocessen heen te brengen. Pas CRM eenvoudig aan de succes- en retentie strategie van jouw bedrijf aan en blijf georganiseerd terwijl je klanten omzet in ambassadeurs.


Maak gebruik van automatisering
Voer de meest efficiënte processen uit die mogelijk zijn. Vertrouw op automatisering voor het uitvoeren van routinetaken zoals het beheren van jouw CRM of het bijwerken van contactpersonen, zodat je gefocust kunt blijven op gesprekken met klanten. Laat taken automatisch maken en toewijzen als reactie op belangrijke gebeurtenissen, zodat jouw team de bal nooit laat vallen.
Volg en meet de voortgang van de klant
Met MailHop kun je zien wat jouw klanten doen op uw website en in jouw app. Je zult weten of ze betrokken zijn bij jouw product en berichten. Je kunt specifieke acties zien die ze al dan niet hebben uitgevoerd en zelfs welke hulpdocumenten ze hebben gelezen.


Herken automatisch potentiële klachten
Monitor waarschuwingssignalen en reageer proactief, zodat deze contactpersoon niet hoeft te klagen. Stel hun klanten service succes manager automatisch op de hoogte van het een-op-een bereik of begin met een automatische re-engagement-reeks. Gebruik geautomatiseerde stromen om risico's tijdens belangrijke fasen te beperken.
Eenvoudige samenwerking tussen verkoop en marketing
Wanneer verkoop-, marketing- en succesprocessen worden aangestuurd door hetzelfde platform, zullen alle drie profiteren van de gegevens die door elk team zijn verzameld. Wat marketing & sales leren over een klant, kan het succesproces informeren en aansturen, zodat je met elke nieuwe klant op de goede weg bent.


Verbind tussen kanalen
Bereik jouw klanten met e-mails en siteberichten. Personaliseer deze berichten met inhoud en call-to-actions die geschikt zijn voor waar ze zich bevinden in het onboardingproces en de levenscyclus van de klant.
De tools die de klanten service succes managers nodig hebben om succesvol te zijn

Site & Event Tracking
Zie precies wat jouw klanten doen op jouw website en in jouw app.

Aanpasbare Pijplijn
Pas het aan voor jouw processen en pas het waar nodig aan.

Pijplijn automatisering
Laat jouw klanten automatisch de stadia van jouw processen doorlopen.

Data Integraties
Verzamel gegevens van andere apps om de succesprocessen van jouw klanten te informeren.

Chrome Extensie
Beheer jouw contacten, taken en automatiseringen vanaf elke plek online - je hoeft niet eens in te loggen.

Teamsamenwerking
Tag een teamgenoot om hen in een gesprek te brengen. Bespreek klant activiteit intern.

Geautomatiseerde taken
Maak taken aan in reactie op belangrijke gebeurtenissen en wijs ze toe aan een teamlid.

Geautomatiseerde stromen
Gebruik triggers en acties om geavanceerde geautomatiseerde processen te creëren.

Verzamel alle gegevens per contact
Volg alles over een klant op zijn contacten kaart en zie hun activiteit.
Klaar om te beginnen met e-mail marketing software?
✓ Nederlandstalige support ✓ Maandelijks Opzegbaar ✓ Veilig Betalen Met iDeal of CreditCard ✓ 14 Dagen Gratis Proberen
*Geen creditcard of iDeal nodig. 14 dagen proefversie.