fbpx

Event Tracking E-mail: Volg De Acties En het Gedrag Van Jouw Contacten

EVENT TRACKING

Als je niet weet wat je contactpersonen doen, hoe ga je dan de meest optimale e-mails versturen?

Elke login, klik en interactie met je eventuele app is waardevolle informatie, die je kunt gebruiken om je (e-mail) marketing te verbeteren. Event tracking laat je zien wat je contacten doen in je app, lidmaatschapssite, website of online portal.

EVENT TRACKING MailHop

Meer dan paginabezoeken tracken

Zonder het behouden van events blijven een hoop acties op je site onopgemerkt. Met event tracking kan je gebeurtenissen zoals videoweergaven, klikken op knoppen, orders, aanmeldingen en gedrag in de app bijhouden. En daar vervolgens op reageren met een vervolgactie.

Event Tracking Vergelijking

Event tracking opzetten met een klein stukje code

Event tracking is simpel in te stellen, door een klein codefragment (dat we leveren) toe te voegen aan je website.

  • Creëer effectievere geautomatiseerde campagnes
  • Segmenteer op basis van events
  • Bekijk de volledige geschiedenis van een individueel contact
  • Stuur zeer persoonlijke campagnes en follow-ups
Event tracking opzetten met een klein stukje code

Welke events kun je tracken?

Bijna alle events. Je kan zelf bepalen welke acties worden bijgehouden. Dus je kan de events kiezen die het meest zinvol zijn voor jouw bedrijf.

Events die je kan tracken

Hier volgen enkele events die je zou kunnen tracken:

  • Contact kijkt 75% van een specifieke video
  • Contact klikt op een knop om een korting te claimen
  • Contact heeft module 1 van een online cursus afgerond
  • Contact heeft een account in je app aangemaakt
  • Contact heeft zich aangemeld bij een online portal

Event tracking integreert met alle andere functionaliteiten

Event tracking op zichzelf is handig. Maar wanneer je deze handige gegevens combineert met automatiseringen en tags, wordt het enorm krachtig.

Automatiseringen
Automatiseringen

Snelle reacties en opvolgingen kunnen het verschil betekenen tussen winst en verlies. Activeer automatiseringen zodra een event wordt geregistreerd.

Segmentatie
Segmentatie

Creëer nieuwe segmenten (doelgroepen) die zijn gebaseerd op events. Zo kan je e-mails en berichten nog persoonlijker maken.

Events
Events

Houd de controle. Je kunt zelf bepalen welke acties en gedragingen je bijhoud op een bepaalde pagina van je site of app.

Tags (labels)
Tags (labels)

Met tags kan jij je contacten in verschillende groepen verdelen, op basis van bijvoorbeeld events. Vervolgens kan je deze tags gebruiken voor de start van een automatisering of het weergeven van dynamische content.

Klaar om jouw winst te vergroten met e-mail marketing software?

✓ Nederlandstalige support ✓ Maandelijks Opzegbaar ✓ Veilig Betalen Met iDeal of CreditCard ✓ 14 Dagen Gratis Proberen

*Geen creditcard of iDeal nodig. 14 dagen proefversie.

Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Geef aan welke cookies je wilt accepteren of bekijk de privacyverklaring.

Privacyverklaring | Sluiten
Cookie instelingen