SPLIT ACTIE
Klik. Sleep. Splits. Maak je automatiseringen flexibeler.
Spilt actie maakt het eenvoudiger om je automatiseringen te beheren. Daardoor kan je zien wat werkt en de beste, op maat gemaakte automatiseringen ontdekken. En dit alles zonder tientallen automatiseringen te creëren.

Als je marketing systeem niet werkt, dan kunnen split actie testen het repareren
Weet je welke marketing automatiseringen werken en welke niet? Door je automatiseringen te splitsen met split actie, vergelijk je volledige automatiseringen met elkaar. Hierdoor hoef je de vraag: “welke e-mail wordt het vaakst geopend?” niet meer te stellen. Je stelt de vraag: “welk marketingsysteem/ verkoopsysteem* levert mij de meeste klanten op?”
*Een marketingsysteem/ verkoopsysteem wordt ook wel een funnel (trechter) genoemd in de marketing wereld.
Al jouw marketing vragen, beantwoorden door te testen
- Hoe lang moet je wachten voordat je een e-mail verzendt?
- Hoe vaak moet je contact opnemen met potentiële klanten?
- Wat werkt beter: alleen e-mails of een combinatie van e-mails en chat berichten op de website?
- Welk aanbod zorgt voor de meeste verkopen?

Wat kan je met split actie testen?
Je kunt elke variatie van een automatisering testen. Bepaal zelf de winnaar op basis van het verkooppercentage, aantal geopende e-mails of welke andere factor dan ook.
INCLUSIEF:

Maak tijdelijke of beperkte aanbiedingen, zonder je zorgen te maken
Wat als je de aanbieding om 24:00 eindigt? Of als je beperkte voorraad hebt? Split acties maakt het makkelijk om deze factoren mee te nemen in je marketing systeem. Zodat je niet hoef te wachten tot 12 uur in de nacht om de boel uit te zetten.

Splits automatiseringen op basis van het aantal conversies
Wat als je een maximum aantal plekken hebt? Of een beperkt aantal producten? In plaats van meerdere automatiseringen op te zetten en te onderhouden, kun je met split acties een aanbieding laten lopen, totdat je uitverkocht bent. Vervolgens stuur je de rest van de contactpersonen naar een andere automatisering.
Hieronder volgen enkele manieren om te splitsen op basis van conversies:

Splits automatiseringen op basis van een ingestelde tijd
Het is tijd voor een uitverkoop! Stuur je lijst informatie over een tijdelijke actie of evenement. En verander je marketing systeem automatisch na afloop van de tijdelijke actie.
Hier zijn enkele manieren om te splitsen op basis van tijd:

Een systeem dat je tijd bespaart voor effectievere marketing
Het testen van automatiseringen werkt samen met andere functionaliteiten. Zodat je kunt zien waar je verkopen vandaan komen en wat beter kan.

Automatiseringen
Met A /B-tests worden je automatiseringen effectiever. Dus je hoeft je geen zorgen over het feit of je marketing wel effectief is.

Doelen
Met de doelfunctionaliteiten kan je de resultaten van je A/B-tests meten. Daardoor zie je precies wat werkt.

Geavanceerde rapportage
Meet de groei van je bedrijf over een bepaalde tijd en gebruik de resultaten om verbeteringen aan te brengen.

Meldingen
Ontvang meldingen wanneer contacten bepaalde acties ondernemen in de automatisering die je test.
Klaar om jouw omzet te verhogen met e-mail marketing software?
✓ Nederlandstalige support ✓ Maandelijks Opzegbaar ✓ Veilig Betalen Met iDeal of CreditCard ✓ 14 Dagen Gratis Proberen
*Geen creditcard of iDeal nodig. 14 dagen proefversie.